Bali 3
12 juni 2017 - Ubud, Indonesië
Vandaag een lange dag gehad, vanmorgen na het ontbijt vertrokken met onze gids Agung,
Eerst naar een traditionele dans uit Bali was wel leuk maar duurde erg lang, ze spelen dan een heel verhaal wat je wel op papier in het Nederlands krijgt. Hierna zijn we doorgereden naar een fabriek waar ze sieraden maakte van zilver. Leuk om te zien maar als ze in de gaten krijgen dat je niks wil kopen zijn ze gauw klaar met je. Verder gereden naar een tempel, onze gids is erg gelovig dus hier wist hij veel over te vertellen ( jammer dat hij niet zo heel goed Engels kan) maar met een paar keer opnieuw vragen komt hij er wel uit. Van hier uit doorgereden naar de waterval Tegenungan heeeel veel trappen af die je natuurlijk ook weer op moet pffff, 30 graden tong op de schoenen. Het enige jammeren was dat het begon te regenen . Hierna weer naar een tempel en een rijstveld, prachtig om te zien. Hier waren ze rijst aan het uitslaan, hierdoor vallen de rijstkorrels eruit en worden dan door een zeef gehaald om de laatste vuiltjes eruit te halen ,hier kon je gewoon naar toe lopen om het van dicht bij te bekijken.
Toen naar een soort koffieplantage wat natuurlijk erg leuk was voor ons koffiedrinkers , lekkere koffie en thee geproefd. Pakje kokos koffie gekocht, en van daar uit weer naar andere rijstvelden nog mooier als de eerste , echt van die trappen zoals wij ons dat voorstellen.
Nu weer terug in het huisje, weg geweest van vanmorgen 9 uur tot 6 uur vanavond maar het was wel heel mooi .Al veel gezien van Bali .
Tot morgen xxx


Tot morgen
Gr. Patrick en Nicole