Bali 14

23 juni 2017

De laatste dag met de chauffeur, en wat was het weer een leuke dag. Begonnen in Amed  , een oud dorpje met smalle straatjes en uitgekomen op een strand waar het niet heel toeristische was dus erg leuk . Van hier uit doorgereden naar Tamantirtamanga in Amlapura  een hele hoop vijvers met hele grote en kleine vissen. Als je ze voerde  zwommen ze over elkaar heen om wat te krijgen. Van daaruit naar Candi dasa een leuk strandje verder gereden naar Tengananpegringsingan een soort parkje waar mensen oude ambachten uitvoerden en ze hanengevechten hielden. Was niet zo heel interessant . Van daar uit weer terug naar het hotel maar waren we ondertussen wel weg geweest van 9 tot 5 dus best weer een lange dag zonder veel te wandelen maar wel lang in de auto en veel indrukken. Op naar morgen onze laatste hele dag beetje rustig aan maar weer. Groetjes vanuit Bali xxx

1. Nicole , Patrick en Bram:
    23 juni 2017
    Hoi hoi,
    Ja alweer de laatste dag in aankomst.
    Die dagen zijn vlug om gegaan ,maar wat hebben jullie het leuk gehad.
    Benieuwd naar alle verhalen.
    Veel plezier jullie laatste dag en een goeie terug reis.
    Groetjes Nicole en Patrick
  2. Annie biesmans:
    24 juni 2017
    Weer aan het inpakken denk ik het is weer om het wordt nu ook tijd vinden wij ha ha een hele goeie terugvlucht en veilig weer hier tot maandag xxx