Bali 12

21 juni 2017

Vandaag een mooie tocht langs verschillende stranden gehad, erg mooi we begonnen bij Nusadua beach ,mooie foto,s gemaakt en doorgereden via een klein strand Malasti beach gereden, hier was onze chauffeur  ook nog nooit geweest maar had Peter op de kaart gevonden, heel rustig strand waar nog bijna geen toerisme was  en van hieruit naar Padangpadang . Wel heel toeristische en jaa weer honderdduizend trappen gelukkig haha. De kilometers die we hier maken maak ik thuis in een heel jaar nog niet , maar oké dan heb je ook wat. Van daar uit weer naar een tempel Pura luhar uluwatu, de monkey,s waren leuker als de tempel haha, werd van te voren gezegd dat je brillen weg moest doen, lopen toch mensen met zonnebril en ja hoor weg bril. Toen nog ff naar de supermarkt, geen koffie meer  en ja dan vraag je dat aan de chauffeur en kom je uit bij de Carrefour een hele grote supermarkt die iedereen wel kan. Nou koffie gevonden, wat snoep gekocht voor de kids van de chauffeur en nu weer uitgeput terug in het hotel . Het was weer een leuke dag, morgen weer relaxen en dan vrijdag voor de laatste keer met de chauffeur een tocht maken. Xxx