Bali 2

11 juni 2017

Zo daar zijn we weer. Vandaag een beetje rustdag gehad . Vanmorgen eerst eens heel verwonderd staan te kijken hoe hard het regende, gelukkig na een uurtje werd het droog en warm ( luchtvochtigheid 95 %)

Op ons gemak gaan ontbijten, gelukkig voor mij toast en omelet, Peter nam een soort soep, rijst met wat vocht, bah als ontbijt maar hij vond het lekker dus dan is het goed.

Vanmiddag een stuk gaan wandelen in het dorp was erg leuk, veel kleine winkeltjes .  Om de vijf meter een man die vraagt of je een taxi wil en daarnaast vrouwen  die de hele tijd vragen of je een massage wil.

Na een stuk gelopen te hebben werden we ineens verrast door een aap die gewoon over de straat liep ,nog een stukje verder gelopen en ja hoor daar  was een apenpark, monkey forrest, het leek  een beetje op de Apenheul , allemaal apen die gewoon rond liepen was wel grappig.

Nog  een stukje gewandeld en toen maar ff een dutje gaan doen om de jetlag een beetje bij te slapen. We hebben een hutje voor ons alleen achteraan op een park waar ook een soort hotelkamers zijn , een soort twee op een woning , ons hutje is natuurlijk veel leuker.

Toch maar weer terug gelopen naar het dorp om te eten , erg lekker  een red snapper alleen de helft van de vis , dus iets voor een holle kies , volgend terras maar wat loempiaatjes gegeten .

Nu weer terug in het huisje en gaan we ff een rondje zwemmen. 

Het was een heerlijk relax dagje en wat is het hier mooi.

Foto’s

2 Reacties

  1. Lisa:
    11 juni 2017
    Hoi mam, leuke verhaal! Leuke fotos!
  2. Nicole , Patrick en Bram:
    12 juni 2017
    Hoi Peter en Gionne,
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben, dat is echt genieten.
    Blij met jullie verhalen en foto's.
    Have fun.
    Groetjes Nicole en Patrick