Zuid-Afrika 6

3 mei 2018

Goedemorgen,

4 uur vanmorgen opgestaan en om 5 uur gaan rijden om naar het park te gaan

Onderweg naar het park werden we ingehaald door een motorrijder  2 km verderop lag hij op de grond en wel zo in de kreukels dat we het er over eens waren dat hij dood was ( heel vervelend want allemaal zijn we er wel ff mee bezig geweest) maar goed naar het park om te kijken of we de laatste van de big five het luipaard kunnen vinden. Helaas  ook hier geen luipaard gezien na 6 uur te hebben gereden.

Jammer de big five niet vol gemaakt dus reden om nog eens terug te komen.

S,middags vrije middag eerst ff lunchen en ja hoor regen.

Gelukkig na ff regenen toch weer droog .

Hier staat in elke tuin een braai  en bij elk huisje waar we geslapen  hebben ook.

Naar de supermarkt om vlees te halen zodat we s,avonds kunnen braaien (bbq)

Nu gaan we met een bootje het water op om krokodillen en nijlpaarden te kijken.

Heel leuk we waren de enigste aan boord dus was wel gezellig

Vanmorgen voor we weg gingen naar het volgende adres nog ff naar de apen zitten te kijken echt leuk er zat er een bij ons op tafel in het kopje te roeren haha. Groetjes en tot morgen 😘😘😘

1. Hanny:
    4 mei 2018
    Nou zo te lezen weer een leuke dag. Op dat ongeluk naHebben jullie nog krokodillen en nijlpaarden gezien nou slaap lekker geef mijn twee schatjes een dikke knuffel en kus. Van ons 😏😘😍❤️
  2. Ilda:
    4 mei 2018
    Nou heftig dat ongeluk,gelukkig ook weer mooie dingen gezien erna. Benieuwd naar het volgende verhaal, groetjes xxx
  3. Emmalda:
    5 mei 2018
    Ben jaloers.....
  4. Annie biesmans:
    5 mei 2018
    Goeie morgen allemaal brrr niks voor mij op dat bootje naar krokodillen kijken ha ha .maar dat ongeluk was wel akelig blijft de hele dag in je hoofd ik wens jullie weer een super dag vandaag doeiiiii xxxxxxx