Maleisië 12

25 juni 2019 - Langkawi, Maleisië

Hoihoi,

Wat een rustige dag zou worden werd uiteindelijk alles bij alles toch nog druk

Eerst ontbijten en aangezien ze regen hadden gemeld toch maar besloten om wat te gaan doen.

Met de überhaupt naar de kabelbaan , van daar uit kan je Skywalk doen , nou oké dan doen we dat , 247 trappen af en aangekomen bij het uitkijkpunt, ff wat foto,s gemaakt en dan naar de skybridge, een brug los hangend aan touwen boven de afgrond, nou 1 stap gezet en toen zei Peter kijk die touwen op en neer gaan , nou allebei klaar dus dat doen we toch maar niet.

En ja hoor dan de 247 trappen weer op maar je raakt er aan gewend, het viel wel mee.

Verder  gelopen naar de waterval , was maar 15 minuutjes lopen, stukje berg zo steil dat je bijna met je neus op de grond stond. Maar goed geen trappen 👍👍

maar wat was het de moeite waard om het te lopen, een prachtige waterval, waar we een poosje hebben gezeten, bij sommige dingen zijn ze hier helemaal niet commercieel , hier dus bijvoorbeeld een rustig stukje natuur, waar een enkeling is om wat te zwemmen of te kijken.

Met de über weer terug naar het huisje , en afgesprokens at de uber ons woensdag weer komt halen om toch wat te zien van het eiland.

Gedoucht en naar een Chinees restaurant gelopen, waar ik ( Peter vind alles lekker)tenminste voor het eerst heerlijk heb gegeten, een zeebaars want we zitten natuurlijk dicht bij de zee

En zo dan toch weer een druk dagje gehad en toch weer 11 km gewandeld, we worden nog eens sportief 😜😜

Groetjes en liefs van ons 😘😘

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nancy:
    25 juni 2019
    Wat een prachtig eiland. Die brug was ook niks voor mij....Ziet er lekker uit dat visje. Veel plezier nog😘😘😘