Maleisië 14

27 juni 2019 - Langkawi, Maleisië

Goedemorgen,

vandaag worden we opgehaald door de uber.

We hebben gezegd breng ons maar ergens waar het leuk is

We beginnen bij de Dataran Lang ( een standbeeld) een vogel die hier heel bekend is .

Leuk om te zien maar niet spectaculair wel heeel groot

Verder naar de tempel en een orchideeen boerderij

Ook hier valt het tegen, ze proberen het wel allemaal maar is een beetje vergaan allemaal , ze houden  niks bij en alles is vervallen en kan een verfje gebruiken.

Het is bloedheet ongeveer 30 graden maar een gevoelstemperatuur van 43 graden.

Door naar stuk boot varen door de mangrove waar we mogen uitstappen bij een viskwekerij, de echte vogels waar we het standbeeld van hebben gezien en naar een vleermuizengrot, bah wat een vieze beesten De mangrove zijn wel mooi om te zien.

Nou door na schijnt het mooiste strand van Langkawi

We zijn het er allebei over eens, ons strand is mooier

S,middags rond 2 hebben we ons laten afzetten in het dorp, Biertje gedronken bij de strand bar en terug gelopen naar het huisje.

Peter heeft een apje gestuurd naar de eigenaar want onze airco doet het niet, na een half uur springt hij uit , ook s,nachts niet om uit te houden dus we slapen al drie dagen slecht

nou uiteindelijk verhuisd naar een ander huisje boven ons en hier is het heerlijk.

Weer terug gelopen naar het dorp om te eten en naar de strandbar

Zo we hebben de dag weer om en het begint nu aardig op te schieten dat we weer naar huis gaan.

Liefs vanuit Langkawi 😘😘

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Coby:
    27 juni 2019
    nog even geniet er toch maar van