Maleisië 11

24 juni 2019 - Langkawi, Maleisië

Goedemorgen,

Vanmorgen op tijd opgestaan, koffertje helemaal ingepakt en op naar het volgende stekkie,

om half 9 vertrekt de ferry naar Langkawi, het is vrij bewolkt en we zitten nog niet of het begint heel hard te regenen.

Nou dat hebben we geweten,  wat een boottocht, Peter zeeziek en ik doodsangsten verschrikkelijk en dat drie uur lang. Halve boot aan het overgeven dus de geur werd steeds beter 🤢

Heel huids aangekomen op het eiland Langkawi taxi gezocht en naar het nieuwe huisje.

En weer een mooi huisje met vriendelijk personeel

We zitten ongeveer 20 min lopen van het strand af dus dat is goed te doen.

Leuk strand met leuke strandbarretjes en leuke boulevard

Terug naar het huisje om te douchen, en dan maar weer naar het strand om te eten.

Heerlijk genieten van onze laatste 6 dagen, zon zee strand en een sigaretje, want ja helaas voor diegene die het nog niet wisten, ik ben weer begonnen met roken, ik rookte soms al een sigaret voor dat we gingen en tja dan gaat het op vakantie mis , maar ik voel me er goed bij en ik wil ook geen discussies aan gaan waarom ik weer rook. Het is goed zo en ooit zal het me wel lukken om weer te stoppen. 😘😘

Liefs vanuit Langkawi.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annie biesmans:
    24 juni 2019
    Hadden we al gezien Jenell had een pakje sigaretten op tafel zien liggen en zei wie rookt er eigenlijk weer van die twee ha ha