Maleisie 10

23 juni 2019 - Langkawi, Maleisië

Hallo allemaal,

Beetje later als  normaal, maar goed ik heb ook niet zoveel om te schrijven vandaag,

Vanmorgen  zijn we nog wat streetart gaan zoeken in George Town, en gewoon kopje koffie gaan drinken  en een beetje door het dorp gewandeld.

Na een burcht gaan kijken , wat nergens op sloeg, maar goed gezien is gezien.

Vanmiddag naar de H&M geweest om nog een korte broek te kopen die ik natuurlijk echt nodig had ☺️

Verder niet veel gedaan vandaag, gewoon beetje rustig aan koffer weer gepakt voor de volgende plek.

Morgenvroeg op tijd opstaan om met de Ferry naar Lankawi te gaan, ben benieuwd.

Dit is onze laatste bestemming en hier blijven we 6 dagen.

Groetjes en liefs voor iedereen xxx

1. Annie biesmans:
    23 juni 2019
    Hoi Jullie het begint op te schieten he.Bij mij is het een kabaal van jewelste met de verbouwing van appie .het word hier deze week niet om uit te houden verschrikkelijk warm en voor jullie nog een paar rustige dagen doeiiiii xx
  2. Emmalda:
    Geniet van jullie rustige dagen. Lekker uitrusten. Xxx
  3. Coby:
    24 juni 2019
    lekker toch niks hoef alles mag genieten