Zuid Afrika 5

2 mei 2018

Vanmorgen weer een buffet gehad  .

Gelukkig  gewoon brood en eieren en zoiets geen rijst of zo

Het park in en een hele leuke route gereden een of-Road route geen lange maar wel leuk

Nu gaan we weer terug naar Zuid-Afrika en verder naar ons volgende adres

De grens hier is wel een hele bezigheid

We moesten alle koffers uit de auto halen en door een scanapparaat laten gaan haha je hoeft maar wat te doen te hebben he.

We zitten op de snelweg en er lopen gewoon mensen en koeien aan de kant van de weg geen probleem hier.

Lang gereden vandaag zeker een uurtje of 5 en morgen weer een vroege dag

om 5 uur gaan we weer op safari naar hluhluwe in het park imfolozi

Nu zijn we aan het eten en dalijk slapen want morgen vroeg op

Dus tot morgen weer groetjes en liefs van ons allemaal xxx

1. Ilda:
    2 mei 2018
    Leuk zo iets mee te krijgen van jullie reis, geniet ze xxx
  2. Nancy:
    Al heel wat afgereisd in een paar dagen. ik denk inderdaad het met woorden niet te beschrijven is zo mooi. Heel veel plezier nog allemaal xxx van hier.
  3. Nicole , Patrick en Bram:
    2 mei 2018
    Jullie komen straks nog dagen tekort zoveel is er te zien.
    Wat een indrukken en belevenissen hebben jullie.
    Veel plezier nog.xxxxxx
    De Bronckertjes
  4. Annie biesmans:
    2 mei 2018
    Hoi allemaal jullie hebben het super zo te horen zijn jullie al moe of valt het mee nog veel plezier verder allemaal groetjes doeiiiiiiii xxx
  5. Coby:
    3 mei 2018
    heel veel plezier en geniet er maar lekker vanxxxx
  6. Hanny:
    4 mei 2018
    Als jullie thuis komen. Zijn jullie weer aan vakantie toe. Maar als je daarbeneden moet je ook zoveel mogelijk zien. Gr aan iedereen