Bali 7
16 juni 2017 - Ubud, Indonesië
Zo vandaag een lange dag gehad , vanmorgen de bergen in gereden om boven op de berg naar een prachtig uitzicht te kijken, alleen maar rijstvelden. waar we ook door heen gelopen zijn. Van daar uit naar een tempel in het water (ja weer een tempel) maar was wel een van de mooiste die we gezien hebben. Deze stond in het water maar was anders als de andere en van daar uit naar een waterval, weer bergje op bergje af maar het was de moeite waard. Ik geloof niet dat we al eens ooit zoveel gelopen hebben in een vakantie, het begint al bij het hotel 40 trappen die we een keer of drie per dag op en af lopen en dan nog de rest van de dag. Als we naar het dorp lopen voor te eten of wat te drinken lopen we ongeveer een km of 2 heen en dan nog terug .
Dus geen gebrek aan wandelen.
En vandaag hebben we veel gereden een uur of twee en een half heen en dan natuurlijk ook weer terug met wat omwegen om overal te komen. Maar goed het is heel leuk en daar gaat het om. Tot morgen, dan gaan we langzaam het koffer weer inpakken om naar het volgende hotel te gaan xxx


Maarja zo kom je nog eens ergens.
Jullie hebben al veel leuks beleefd in deze vakantie.
Toppie.
Groetjes Patrick en Nicole