Zuid-Afrika 8

5 mei 2018

Vandaag bijna alleen in de auto gezeten.

In het begin de sanipas op wat een ellende alles off road en super stijl ( alleen ik vind het ellende de rest vind het wel mee vallen)

Boven op de berg is de grens naar Lesetho waar we vannacht gaan slapen.

wat gedronken bij de hoogste pub van Afrika , en dan lijkt het of je in een film komt ,wat een ellende mensen die echt in een hutje wonen , we zijn gestopt en hebben gevraagd om te kijken binnen en dat mocht.

Met 4/5 mensen in een bed, koken ,spullen en vanalles in 1 hutje .

Nou verder rijden ff TomTom instellen en dan valt het tegen we hebben er al een kleine 3 uur op zitten maar we moeten er nog 4 en 1/2 .

Na twee uurtjes ff wat drinken en je gelooft het niet maar we komen uit bij een skipiste met skihut om wat te drinken niet te geloven echt Oostenrijks .

Het tweede deel is ook nog super saai mooi uitzicht maar na twee uur uitzicht wel gezien.

Dus iedereen is blij als we er zijn en vooral Lisa ze heeft waarschijnlijk keelontsteking en voelt zich hierdoor niet zo lekker maar ze heeft het toch maar gedaan achter Peter aan off road maar ook gewoon we hebben nu alles bij elkaar 2800 km gereden.

Gelukkig kunnen we op het park eten en hoeven we niet weer de auto in.

Morgen weer terug naar Zuid-Afrika overnachten in  een voorstad van Durban dus weer een uurtje of 6 rijden.

Dikke kus van ons allemaal xxx

1. Nancy:
    8 mei 2018
    Dat is effe afzien dan zo lang in de auto. Lisa beterschap en geniet er weer van. Xxx
  2. Nicole , Patrick en Bram:
    8 mei 2018
    Zo zie je een vakantie is nooit te voorspellen.
    Leuke dingen en minder leuke dingen ,het hoort er allemaal bij.
    Mooie foto's.
    Veel plezier nog en Beterschap voor Lisa
  3. Ilda:
    8 mei 2018
    Ongelooflijk wat een reis. Lisa beterschap,is wat om nu ziek te worden. Dikke knuffel 😘😘😘