Zuid-Afrika 14

11 mei 2018

Onze laatste dag al weer, 9 uur komt de mevrouw van het huis om de sleutel te halen .

Dan gaan we naar de plek waar Lisa stage heeft gelopen, wat een arme drupkes en wat een ellende.

Na een uurtje of anderhalf  bij de stage zetten de heren ons af bij een shoppingcentrum en hun rijden door naar het vliegveld om de auto terug te brengen.

Gelukkig is er een bagage opslagplaats.

Samen lunchen in het shoppingcentrum, ff nog wat winkelen en dan op naar het vliegveld  waar het wachten kan beginnen.

Het is een land met veel verschillen, hele arme plekken, hele rijke plekken, hele vieze plekken, hele mooie plekken .

Het was een vakantie om nooit te vergeten vooral omdat we met zijn alle waren en dit niet gauw meer gaat gebeuren.

Misschien ooit als we de 50 jarige bruiloft mogen halen met nog wat kleinkinderen erbij ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

1. Nancy:
    11 mei 2018
    Hele goede terugreis en dit is zeker een reis die je nooit zal vergeten. Xxx
  2. Ilda:
    11 mei 2018
    Fijn dat het een mooie vakantie was,nu veilig thuis komen en nagenieten. Ik hoop dat er dichterbij nog wel weekeinden komen,vast groetjes
  3. Hanny:
    11 mei 2018
    Wat heerlijk voor jullie dat het een mooie vakantie wassen zo zie je wel het verschil tussen rijk en arm maar dat is hier ook alleen denk ik niet zo erg als daar maar wel goed dat ze dat ook eens zien toch nou nog veilig thuis komen en dan nog nagenieten en dan op naar de 50 jaar en dan nog eens met de Kids en de kleinkinderen veilige vlucht de kaarsjes branden 💖👍😻😻😻
  4. Coby:
    11 mei 2018
    fijn dat jullie zo hebben genoten met zijn alle
    een goede terug reis xxxx
  5. Nicole , Patrick en Bram:
    12 mei 2018
    Jullie zitten beslist al in het vliegtuig .
    Leuk dat we een beetje hebben mogen mee genieten van jullie vakantie.
    Fijne terugreis xxx