Zuid-Afrika 11

8 mei 2018

Beetje uitgeslapen, gezellig aan tafel met zijn alle ontbijten, normaal was dat snel boterham smeren staande eten en vertrekken , nu ff rustig.

Om half 10 vertrokken  naar Cape Point of te wel Kaap de Goede Hoop

Mooi om te zien

Verder naar een ander uitkijk punt en natuurlijk ff gelachen omdat moeder weer eens half op het gezicht lag maar geen pijn gedaan haha.

Met een treintje omhoog naar de vuurtoren.

Toen door gereden naar de pinguïns .

Wat zijn het toch leuke beesten vooral als je ze ziet lopen .

Fish en chips in het restaurant gegeten en door naar Bo Kaap waar allemaal gekleurde huisjes staan .

Nu weer terug in ons eigen huis om te douchen en dan dalijk weer eten ergens in de stad. Het was een leuke dag ❤️❤️❤️

a

1. Ilda:
    Klinkt goed allemaal 🤗
  2. Annie biesmans:
    Het is geloof ik wel heel erg leuk eindelijk weer wat kunnen schrijven zielig voor lisa kun je niet zo genieten Ze moet maar niet meer op vacantie gaan ha ha groetjes aan allemaal xxxxxxx