Maleisie 6

19 juni 2019 - Ringlet, Maleisië

Hallo,

Na een uurtje of 3 rijden aangekomen in het dorpje Ringlet.

Ik moest nodig plassen, dus ergens een eettentje in gegaan om te plassen en te eten

Terug naar een tankstation waar we werden opgehaald door de eigenaar van ons nieuwe stekkie

Aangekomen op plaats van bestemming, terug in de tijd , een hutje van bamboe , van vloer tot plafond allemaal bamboe , geen bed maar gewoon matras op de grond met een grote klamboe,

De badkamer ziet uit als die van een oude oma in ons land, als je wil douchen sta je bijna in de wc en het doucheputje zit aan de  andere kant van de badkamer , dus als je aan de wasbak staat sta je in het douchewater

Diner hadden we besteld via de eigenaar en we kregen ouderwets lokaal eten

Het meerendeel werd klaar gemaakt in bamboe, grote dikke stokken die ze vullen en dan naast het open vuur leggen , om gaar te worden, van soep tot vlees en vis.

Na het eten kregen we uitleg van de eigenaar over vallen om dieren te vangen, was erg interessant ,

Het is een plek om aardig op rust te komen, te veel rust voor Peter , hij blijft maar draaien om het hutje om toch maar iets te doen te hebben, niks voor Peter zitten niks doen, geen tv en weinig tot geen internet ,ik heb genoten van een heerlijke middag rust met een boek

Tot morgen 😘

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Emmalda:
    19 juni 2019
    Haha terug in de tijd. Wel leuk. Hoeveel tijdsverschil is er met hier?
  2. Annie biesmans:
    19 juni 2019
    Ja Peter dan moet je rusten En smaakte het eten ook of valt het tegen
  3. Coby:
    19 juni 2019
    je hebt in ieder geval een wc en douche