Maleisie 7

20 juni 2019 - George Town, Maleisië

Hallo allemaal,

Vandaag was een lange dag, vanmorgen optijd wakker, was niet zo erg kregen we ook vroeg ontbijt en konden we gaan.

Als eerste naar de oude theevelden, prachtig om te zien, natuurlijk een kopje thee gedronken

Van daar uit naar een waterval, mooi om te zien jammer dat er heel veel plastic in ligt dat zich op veel plekken verzameld, gaan eten bij KFC en doorgereden naar een aardbeienplantage of zoiets, wat een aanfluiting, soort aardbeienland.

Van daar uit door gereden naar cactusfarm , ook leuk een tuincentrum met cactussen, alleen maar kijken kon je niet kopen, dan nog maar een de vlindertuin, die was erg leuk om te zien veel verschillende soorten vlinders en insecten .

Door naar de nieuwe theeplantage, ook mooi maar veel minder mooi als de oude, veel commerciëler

Gelukkig ligt alles op de zelfde weg en zo een 10 min uit elkaar.

Zo dan nu naar de laatste attractie eten bij de steamboat hier heel bekend om het lekkere eten, nou helaas eerst eens zoeken waar het was, eindelijk aangekomen was het nog niet open . Nou dan maar wat pinkpopfood kopen, bamisoep.

Terug naar het hutje waar we koffie drinken en we er achter zijn dat de stroom is uitgevallen. Gelukkig voor ons na een uur hadden we weer stroom en konden we genieten van de maaltijd.

Morgen de tas weer inpakken en op naar de volgende plek George Town.

Liefs uit Ringlet xxx

1. Coby:
    21 juni 2019
    mooie fotos hoeveel trappen heb je gelopen