Maleisië 1

14 juni 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

Goedemorgen allemaal,

Gister geen zin meer om te schrijven, we waren een beetje moe na een best lange reis.

Begon goed , in het vliegtuig hoorde we dat we 40 min vertraging hadden, dus wisten we al dat we de volgende vlucht zouden missen omdat we maar 50 min overstap tijd hadden

Maar goed aangekomen op het vliegveld in Singapore kregen we een nieuwe vlucht dus 4 uurtjes wachten, aangezien Peter allemaal kaartjes heeft van allerlei vliegmaatschappijen mochten we in de lounge wachten en eten en drinken .

Na een vlucht van een uurtje aangekomen in Maleisie , waar we na de kou van Pinkpop in een hele warme omgeving kwamen, lekker klef

Eerst met de trein een half uurtje, uitstappen en rustig de trap aflopen , onder aan de trap met alle bagage kwam Peter erachter dat hij de rugzak vergeten was in de trein, ik heb hem nog nooit zo hard zien rennen, gelukkig stond de trein er nog en lag de rugzak nog op het bagagerek.

Nu nog ff met de taxi naar het hotel, wat een drukke stad dat Kuala Lumpur.

Mooi hotel waar Peter een executive kamer gehuurd heeft, extra groot met ontbijt bij het zwembad waar het een stuk rustiger is als bij het gewone ontbijt ☺️

Na een heerlijke douche wandelen naar de tv toren een hoogte van 300 meter met uitzicht over de stad, Peter vond het hartstikke leuk 😜

Van  de tv toren gwandeld naar de  Petronas Twin Towers, erg indrukwekkend hoe hoog deze zijn, 452 meter.

Aan de voet van de toren ligt een winkelcentrumpje van 6 verdiepingen, maar aangezien ik moe was er door heen gevlogen , had geen zin meer.

Op de terugweg naar de Irish Pub, eten en drinken en daarna terug naar het hotel heerlijk slapen , het was 8 uur in de avond.

liefs uit het warme Kuala Lumpur

1. Nancy:
    14 juni 2019
    Dat was meteen een pittige eerste dag😂. Laat jullie maar lekker verwennen. 😘😘
  2. Annie biesmans:
    14 juni 2019
    Haha renende papa
  3. Coby:
    17 juni 2019
    heel veel plezier en geniet er maar van