Maleisië 16

29 juni 2019 - Langkawi, Maleisië

Hallo,

Aan alle leuke dingen komt een eind, zo ook aan onze vakantie in Maleisië .

Maleisie is een mooi gevarieerd warm land met vriendelijke mensen waar we veel gezien hebben en waar veel culturen samen komen.

Maleizen, Chinezen , Indiërs en natuurlijk veel toeristen.

Ze proberen van alles iets te maken , de hotels zijn over het algemeen heel goed en mooi,

Buiten de hotels kunnen ze nog veel maken van bezienswaardigheden waar ze weinig tot geen aandacht aan besteden.

Ze vragen bijna nergens entree, als ze dit wel zouden doen konden ze veel dingen opknappen en bijhouden.

Buiten dit alles is elke Maleis heel vriendelijk en behulpzaam, daar kunnen wij Nederlanders echt wel iets van leren . Als vrouw zijnde kan je hier nog makkelijk over straat al is het pikdonker er gebeurd je niks.

Alles bij elkaar is het een mooi land en echt de moeite waard om een keer naar toe te komen.

Wij hebben in ieder geval genoten van alles wat we gedaan en gezien hebben❤️