Maleisie 9

22 juni 2019 - George Town, Maleisië

Hallo iedereen,

Vandaag de laatste dag de auto dus nog ff genieten.

Het  deel waar we zijn heet Penang, en is een eiland waar je met twee bruggen naar toe kunt .Wij zitten in George Town .

Van hier uit gaan we naar de tropical spice garden, een soort bos met veel natuur en kruiden. Moooi.

Onderweg gestopt bij een strandje, moonlightbay, eens super rustig strandje maar wat een uitzicht, het lijkt wel een sprookje zo mooi.

Verder gereden naar Penang Hill, een uitkijkpunt waar je over heel Penang kan kijken,

met de trein als een speer naar boven 5 min ben je daar

Het uitzicht is mooi maar boven op de berg is alles veel te commercieel , jammer maar goed ook dat hebben we weer gezien.

ondertussen is het tijd om de auto terug te brengen dus op naar het vliegveld waar we hem moeten afgeven, het vliegveld is helemaal aan de andere kant van het eiland.

Van daar uit taxi genomen naar ons hotel, we hebben ongeveer 50 min in de taxi gezeten en moesten 9 euro betalen 😂😂

Terug in het hotel ff appen met het thuisfront, en gaan eten en terrasje pikken.

Morgen nog wat streetart zoeken en gewoon wat relaxen en koffer weer inpakken, om overmorgen naar ons laatste plekje te gaan met de ferry. Langkawi.

liefs van ons x