Maleisie 8

21 juni 2019 - George Town, Maleisië

Hallo,

Zo tasje weer ingepakt, en afscheid genomen van de eigenaar die ons ff vertelde dat hij de dag ervoor een nieuwe baby had gekregen, alsof hij een flesje water was gaan kopen , zo vertelde hij dat.

Drie en een half uur rijden en je zit weer in een totaal andere wereld.

Ons nieuwe stekkie in een keer gevonden dus dat was top, ingecheckt en een stukje gaan wandelen, veel te zien hier, hier is overal streetart en 6 houten pieren met allemaal winkeltjes ( marktkraampjes)

Ik was ff vergeten hoe warm het hier is, poehpoeh maar ik las bij jullie word het ook heerlijk.

Terug naar het hotel om te douchen en om te kleden, en te gaan eten in een foodhall

Wat een mensen bij elkaar , allemaal kraampjes waar je wat kan uitzoeken en dan in het midden kan je het opeten, heel gezellig

Verder lopen naar de lovestreet waar allemaal terrasjes zijn , de enige plek hier waar terrasjes zijn, verder vind je er nergens een in de stad

Ook daar was het super gezellig dus de avond afgesloten met een drankje

Groetjes uit GeorgeTown 😘

1. Nancy:
    21 juni 2019
    Jullie hebben al weer veel gezien. Echt te gek, van alles wat. Natuur, jungle nu weer een stad. En het belangrijkste jullie genieten😘😘😘groetjes uit het BIJNA tropische Amstenrade😂😂😘😘Nancy en Leon
  2. Annie biesmans:
    21 juni 2019
    Ja het wordt hier verschrikkelijk warm tussen 30 en 40 gr gemeld .Vandaag gaan we weer gezellig bij Tom eten groetjes xx
  3. Coby:
    fijne dag nog