Maleisië 5

18 juni 2019 - Taman Negara, National Park, Maleisië

Hoihoi,

Vandaag alweer de laatste dag in Kuala Tahan, morgen vertrekken naar de volgende plaats,

Ringlet, daar is het wat koeler een graadje of 22.

Vandaag  zijn we op jungletour geweest, we wilde graag Canopy walk doen maar helaas was dit gesloten dus dan maar verder wandelen naar de top.

Nou dat hebben we geweten ik denk wel 2000 trappen op om een uitzicht te zien, het was mooi maar of het nu de moeite waard was?

Zo dan natuurlijk ook weer al die trappen af , ging gelukkig beter als op maar met 33 graden is eigenlijk alles zwaar.

Dus we dachten gaan we nog maar een boottochtje doen net als gister maar dan de andere kant op , het boottochtje was nog mooier als gister net een film , eerst even uitstappen om een hele dikke boom te zien waarschijnlijk een diameter van een meter of 8

Weer terug de boot in 10 min en eruit om de vissen te voeren ,je kon voer kopen voor 2 ringet (40 cent)

Daarna  weer de boot in en op naar de volgende plek, weer uitstappen en ja hoor weer een tour van zeker een half uur op onze slippers, want dat hadden we niet verwacht, maar niet gewoon rechtuit maar over boomwortels en dergelijke en natuurlijk omhoog.

Daar hadden we dan een kleine waterval om te bekijken, was wel leuk om te kijken maar dat wandelen heb ik nu wel gehad

Nog ff genoten van de apen, bier en cola .

Nu tropische regenbui en gaan we zo eten.

Groetjes uit Kuala Tahan x

1. Coby:
    19 juni 2019
    je moet er wat voor over hebben fijne dag