Maleisië 3

16 juni 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hallo,

Laatste dag in Kuala Lumpur naar Batu Caves geweest

Was mooi om te zien  een groot beeld en een grot ze noemen het een tempel

Ik moest een doek om , je mag daar niet met blote benen naar binnen

Eerst maar eens wat trappen gelopen,  de trap heeft 17 kleuren en iedere kleur heeft 17 tredes

Gelukkig scheen de zon niet maar was het wel erg benauwd, maar het viel mee.

Boven aan de trap was de grot, heel groot en erg vochtig het leek wel of het regende.

Nou dat hebben we ook weer gezien, maar we dachten dat we daar de dag wel om kregen

helaas om half 1 waren we klaar.

Nou dan maar een taxi zoeken en ergens wat gaan eten

En waar kom je dan uit , in weer een of ander groot winkelcentrum met op de onderste verdieping alleen maar eten, de indeling moest op een streetfood market uit Peking lijken, allemaal kleine kraampjes  was wel grappig

Als je zin hebt om te winkelen dan ben je hier in de goede stad , je krijgt er makkelijk een week of nog meer om met alleen maar winkelen.

Na het eten maar weer eens terug wandelen, ook dat viel wel mee , had niet meer zo een zin om te wandelen na gister ,morgen gaan we naar Kuala Tahan waar we overmorgen een jungle tocht gaan maken .

Terug naar het hotel douchen en ff relaxen , heb niet zo goed geslapen vannacht, mijn biologische klok heeft zich nog niet aangepast aan de tijd hier

Peter is in die tijd de huurauto gaan halen.

Straks naar de nieuwe plek maar eerst 3 en een half uur rijden voor dat we er zijn

Groetjes uit het warme Kuala Lumpur

1. Annie biesmans:
    16 juni 2019
    Hier blijft het ook de hele week goed weer verder niks nieuws hier xx
  2. Coby:
    19 juni 2019