Maleisië 2

15 juni 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hoi,

Vanmorgen  gewandeld naar de central market, een soort overdekte Ali express

ook buiten een  markt met alles nep en veel mensen met kopjesdoeken zoals Peter zegt

Daar doorgelopen naar Dataran mederka , een oud gebouw waar ze helaas aan het verbouwen waren en overal hijskranen stonden. Het is een onafhankelijksplein.

van daar uit naar Petalingstreet, Chinastreet een markt waar ze echt alleen shit verkopen nog groter dan de overdekte ali express. Ergens middenin een zijstraat met VERS vlees en vis liggend in 33 graden  Heerlijk.

Daarna terug naar het shoppingcentrum om een telefoonkaartje te kopen en te lunchen.

Terug naar het hotel om een rondje te zwemmen, heerlijk water en een lekkere afkoeling.

Nou op naar het volgende shoppingcentrum om te eten, deze is nog groter dan de vorige en heel erg druk , leuk om te zien in het donker

Lekker gegeten in volgens ons een soort Chinese MC  Donalds maar was goed , meer betaald voor de drank als voor het eten.

Op de terugweg ff wat drinken, Peter gezocht op Google op een 35 ste etage was een bar,

nou we zijn maar weer omgedraaid in onze vakantieoutfit daar vielen we echt wel op

Dan toch maar weer naar de Irisch pub waar we een paar uurtjes heerlijk op het terras gezeten hebben.

Nou volgens de telefoon hebben we 18 km gewandeld vandaag en zijn we moe in de voeten

Tot morgen 😘

1. Emmalda:
    15 juni 2019
    Jullie moeten wel veel winkelen 😂. Leuke foto's ook die van gisteren.
  2. Annie biesmans:
    15 juni 2019
    Het scheelt als jullie zoveel lopen kom je niet bij in de vacantie ha ha